מה טעם המסטיק הכי מוזר ששמעתם עליו ?

מסטיק הוא אחד מהמוצרים האהובים והמועדפים לריענון נשימה מהיר. בעוד שטעמים קלאסיים כמו מנטה ופירות משתלטים על השוק, נישה גוברת של טעמי מסטיק מוזרים ומופלאים החלה למשוך את ליבם של צרכנים הרפתקניים יותר.

 

אז קודם כל, למה כל המוזרות?

 

המגמה ליצירת טעמים מוזרים היא חלק מתנועה רחבה יותר בתעשיית המזון והמשקאות להבדלת והבלטת מוצרים בשוק הצפוף. על ידי הצגת טעמים חדשים ומוזרים, חברות יכולות ליצור תשומת לב תקשורתית ולעורר סקרנות בצרכנים. בדיקת הגבולות והדחקת הגבולות עם הטעמים יכולה גם להוביל לקמפיינים שיווקיים ויראליים ולהדים ברשתות החברתיות, שהם מקור פרסום יקר ערך למותגים בעידן הדיגיטלי של היום.

 

בין הטעמים הכי מוזרים של מסטיק שנתקלנו בהם נמצאים ווסאבי, קארי, חמוצים, ואפילו שום, שאם תשאלו אותנו נוגד את כל מה שטוב במסטיק  ;). ובכל זאת, כל עוד קיימת סקרנות, סביר להניח שתמשיך המגמה של ניסיונות עם טעמי מסטיק לא מסורתיים. בין אם כמתנה מוזרה, כחובה בהתערבות או לאנשים שבאמת נהנים מהטעמים המיוחדים, טעמי המסטיק המוזרים מהווים תזכורת לרוח המשחקית והחדשנית של תעשיית הממתקים.

 

 

במסטיק בלי פלסטיק Better Gum , אפשר למצוא בין הטעמים הסטנדרטים כמו מנטה, גם טעמים מיוחדים כמו למשל קינמון שנותן למסטיק בלי פלסטיק טעם מעט ספייסי ועוקצני.

תנסו ותעדכנו אותנו איך היה?

תכנים נוספים שעשויים לעניין אותך

חדשות המסטיק: מה קורה באנגליה?

פרטים נוספים

הטרנדים החמים בעולם הממתקים

פרטים נוספים

5 טיפים איך להפסיק להשתמש בפלסטיק חד פעמי

פרטים נוספים

המתיקות שמשפרת – קסיליטול הוא תחליף טבעי ובריא לסוכר במסטיק

פרטים נוספים

0
    סל הקניות שלך
    סל הקניות שלך ריקחזרה לחנות