המתיקות שמשפרת – קסיליטול הוא תחליף טבעי ובריא לסוכר במסטיק

מכיוון שהתחושה המתוקה מהווה חלק מהחיים היומיומיים שלנו, אנו תמיד בחיפוש אחר דרכים להפחית את הצריכה שלנו בסוכר המזיק. כאשר מדובר באלטרנטיבות טבעיות ובריאותיות לסוכר, קסיליטול עומד ברף, והוא נחשב לבחירה נפלאה עבור אלו שרוצים לשדרג את איכות התזונה שלהם ולשמר על בריאותם.

 

אז מה הוא קסיליטול?

 

קסיליטול הוא סוכר חליפי טבעי הנמצא במקורו בפירות וירקות.

 

ומהם היתרונות הבריאותיים של קסיליטול?

 

אחד מהיתרונות המפתיעים של קסיליטול נמצא בהשפעתו החיובית על בריאות השיניים. בניגוד לסוכר רגיל, קסיליטול אינו משמש כמקור מזון לחיידקים בפה, והוא מונע חולשה בשיניים. יתרה מכך, הוכח כי קסיליטול יכול להפחית בפעילותם של חיידקים המשתתפים בהקמת פלאק, ולכן מסייע לשמור על סביבת פה נקיה ובריאה.

 

מעבר לכך, לאלו מאיתנו שמשתדלים לשמור על צריכת הקלוריות, קסיליטול מספק פתרון מתוק עם פחות קלוריות מסוכר רגיל. המתיקות שלו מאפשרת את השימוש בכמויות קטנות יותר כדי להשיג את הטעם הרצוי, ובכך מאפשרת לקבל טעם מתוק בפחות קלוריות.

בנוסף, בשונה מממתיקים אחרים מסוגו אשר עלולים לגרום לחוסר נוחות וקשיים בעיכול, קסיליטול נספג באיטיות במעי הדק ובכך מקטין את הסיכונים הללו.

 

ולמה אנחנו מספרים את כל זה?

 

כאשר חיפשנו איך להמתיק את המסטיקים שלנו, היה חשוב לנו להשתמש בתחליף סוכר מופחת קלוריות, שהוא גם טעים וגם בריא. לכן בחרנו להשתמש בקסיליטול כמרכיב העיקרי ב Better Gum , מסטיק בלי פלסטיק. תבדקו אותנו, הוא נמצא ראשון ברשימת הרכיבים.

תכנים נוספים שעשויים לעניין אותך

5 טיפים איך להפסיק להשתמש בפלסטיק חד פעמי

פרטים נוספים

חדשות המסטיק: מה קורה באנגליה?

פרטים נוספים

הטרנדים החמים בעולם הממתקים

פרטים נוספים

מה טעם המסטיק הכי מוזר ששמעתם עליו ?

פרטים נוספים

0
    סל הקניות שלך
    סל הקניות שלך ריקחזרה לחנות